Wednesday 29 October 2014

[2] /// some post

Můj první post v čestině.

Velmi dlouhou dobu jsem rozmýšlela, jestli bych měla obnovit svůj starý, víceméně bezvýznamný a nepopulární blog až nakonec jsem se ktomu dneska přinutila. Toto by měl být nejspíše úvodní post, ten už ale zabírá zcela jiný, ještě divnější post, který je mi ale líto smazat.

Pořád si nejsem jistá, o čem bych vlastně psala, nebo "blogovala", protože bloggerka jsem nikdy nebyla, a vlastně ani nebudu.

Co bude s tímhle blogem, je snad ve hvězdách, ale pravděpodobně to vypadá na to, že zabuď zázračně bych mohla být více aktivní zde, nebo spíše že zanedlouho tento blog skončí opuštěný hned po tomto [1]. , vlastně [2]. článku. Říkám si, že tento blog je teď víceméně pouze pro mě (protože ho stejně nikdo jiný ani číst nebude - aspoň jen prozatím doufám.)) proto vám nějaké články nebudou dávat ani smysl. Ale mě jo. A to mi stačí.

A tolik blogování pro dnešek taky.



// momentálně věci které mě inspirují - převzato z tumblr.com // 








to je všechno pro dnešek /// Lucie P